Är service en självklarhet eller en nödvändighet för handeln?

Vill du hellre lyssna på artikeln. Klicka här.

När framtiden är oviss och lågkonjunkturen hägrar måste retail ta ännu en titt på vad det är vi erbjuder och hur vi kan särskilja oss. Men vad innebär detta för fastighetsägaren? Vad kan ni som fastighetsägare erbjuda som tillför det där lilla extra?

I filmen nedan berättar Maya i åtta punkter om service samt vad fastighetsägare kan göra för att höja attraktionen till sina handelsplatser.

 

Lyssna på artikeln:

 

 
Maya Docus Carlqvist

Maya Docus Carlqvist

Maya arbetar i teamet Investor Leasing på CBRE i Stockholm och är specialist inom retail. Hon arbetar med utveckling av handelsplatser med fokus på etablering av nya koncept. Maya har en bred erfarenhet inom fastighetsbranschen.
Kontaktuppgifter: +46 70 2397994

Maya.Carlqvist@cbre.com

Kommentera

Prenumerera på bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Författare