Maya - Är service en självklarhet eller en nödvändighet för handeln.jpg

Är service en självklarhet eller en nödvändighet för handeln?

Vill du hellre lyssna på artikeln. Klicka här.

När framtiden är oviss och lågkonjunkturen hägrar måste retail ta ännu en titt på vad det är vi erbjuder och hur vi kan särskilja oss. Men vad innebär detta för fastighetsägaren? Vad kan ni som fastighetsägare erbjuda som tillför det där lilla extra?

I filmen nedan berättar Maya i åtta punkter om service samt vad fastighetsägare kan göra för att höja attraktionen till sina handelsplatser.

 

Lyssna på artikeln:

 

 
Maya Docus Carlqvist

Maya Docus Carlqvist

Maya arbetar inte längre på CBRE. Du får gärna kontakta Daniel Jirhäll som ansvarar för Investor Leasing.
Mail: daniel.jirhall@cbre.com

Prenumerera på nya artiklar

Prenumerera på nya artiklar

Senaste inläggen

Kategorier